FÖRTIOSJU

Kan inte sova. Vilket inte är så konstigt då jag vaknade klockan 12 idag och hade då sovit 13 timmar. Va inte i skolan, va inte direkt sjuk men asotaggad på en jäkligt onödig dag så orkade ipnte helt enkelt. Och bara det att jag sov i 13 timmar visar att jag inte alls sovit bra dom senaste dagarna.

Jag fungerar bäst när jag har fullt upp, mycket saker att göra och när jag har massa tid över blir inget gjort för jag tänker att "jag tar det senare". Nu när jag inte har träningar har jag massa tid över och jag har plugg men inte asmycket som annars skulle göra att jag fick det gjort. T.ex idag när jag hade massor med tid att plugga idrott tills imorgon så typ läste jag igenom häftet 2 ggr och sen kollade jag på film resten av dagen vilket iofs va najjs. Aja det var väl det!

Söta Jojjo vann sitt älsklingspris i söndags!!! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0