FÖRTIOTRE

Vet inte om jag skrivt på bloggen meeeeen...
Det är typ kaos i vårt lag , eller ingen vet om vi ska fortsätta, byta lag, gå upp till damlaget, byta klubb osv, osv... Vi ska får reda på torsdag våra alternativ och sedan bestämma oss för vad vi vill. Jag tror jag vet vad jag vill men det beror på dom andra spelarna i mitt lag.. Är asotaggad på att vi kanske har spelat vår sista match tillsammans men är supertaggad på att träna riktiga, ordentliga träningar som är bra planerade där det kommer många på träningarna, för så har det inte varit i vårt lag sedan sommaren tycker jag. Innna sommaren däremot, vi var så sjukt tränade och varje träning kändes viktig från Turkier fram tills Gothia och alla träningar var roliga, så vill jag ha det igen! Så efter torsdag skriver jag hur det blev och medans hoppas jag på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0