TRETTIOFYRA

Tja bloggen, sitter hemma hos Elin och äter frukost själv då hon är på Globen horseshow! Ska lämna nycklarna imorgon heho. Igår så jobbade jag fm i stallet, jobbigt som satan men jag klarade det iaf eller vad man ska säga haha. Sen åkte jag hem åt lunch och sov sen typ för va så jävla trött. Sen va det match som gick dåligt och jag gjorde illa foten lite halvt :( få se hur det blir med träningen idag.. Sen skyndade jag mig till Elin som hade chillkrök typ och det va en najs kväll likz. Sen sov Amanda och Cassie här också och idag vaknade vi efter Elin hade dragit och dom har också gått nu för dom ska till nån kyrka eller något?? Så nu är jag här själv och ska städa lite sen åka till stan och göra klart den där jäääääävla historiafilmen. Efter det ska jag försöka hinna med att pluuuugga och sen är det träning! Höhö ganska detaljerat haha men hade tid så varför inte :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0