Lovet

Lovet från söndag och frammåt, hade myskväll hos Anna och Lovisa på
söndagen men god mat, Wii och godis, och mycket mjölk haha!
(bilden nedan) På måndagen så var jag och Zoe i stallet typ hela
dagen och på kvällen tränade jag fotboll. På tisdagen pluggade jag det
som hanns med sedan gick jag och Hilda till stallet, tog 57 min och
på kvällen red jag.

På onsdagen va det clinik som jag kollade på och
på kvällen så gick jag på bio med Ellen, Nea, Hanna och Clara, mys!
På torsdagen så tog jag hand om bästavänns häst Space som var
grymt rolig att rida! På kvällen skulle jag på fest med Alida och Hanna
men det failade lite.. På fredag kväll red jag Boven och hoppade Carany
och ramlade av Carany lol.

På lördagen jobbade jag hela dagen i stallet
och va vaken under 22 timmar för på kvällen va det en lite tråk 97 fest
typ. Jag va militär och Frida lärare och mitt smink förstördes helt typ
men jag och Frida åktehem till Jimmi med två andra typ vid 12-1?? På
söndagen tränade jag fotboll lite halvt bakis men va inte så farligt
höhö och på kvällen fixade jag galeet med mitt nya rum! Har garderob,
skrivbord, en hylla och säng nu och har sovit där hela veckan! :D Nirr.
Oj oj jobbigt inlägg att läsa men vad ska man göra, seeees :)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0