Chilling killin

Hej hej! Helgen var skön och hyfsat kul, i lördags jobbade jag och red på Hippo och privatlektion på Primadonna, övning inför tävlingen på söndag! På kvällen tog jag det lugnt och kollade lite på film med syrran.

På söndag morgon steg jag upp tidigt för att åka till stallet där vi duschade och fixade med hästarna innan vi vid 12 åkte iväg och tävlade lite dressyr! Det var min första klubbtävling utanför klubben och det fik inte så jättebra, det var utetävling och Primadonna som jag red var lite futtig och spänd så vi fick inte så höga poäng.

Efter vi kommit hem och fixat lite men hästarna så drog jag direkt på sanktanpremiär! Vi spelade mot Danderyd och vann med hela 20-0! Själv gjorde jag 7-8 mål :D Ja, det var väl min roliga helg :)

Just nu är har min håltimme just slutat efter att jag suttit med några klassisar i solen och njutit av livet, haha nej men fy så skönt med bra väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0