Morgonpromenad


Hej hej! Har randig förmiddag idag och har precis varit ute på en skön promenad och ska nu äta frukost, morgonpromenader är underskattade! Igår hade jag det väldigt mysigt med Lovisa. Vi åt först på Pong där jag smakade lite sushi för första gången! Jag tyckte det va helt okje men inte så jättegott haha. Resten av maten var supergod verkligen. Sedan bagav vi oss mot cafe 60 och tog en latta och snackade och pluggade lite matte haha, inte för att det blev så mycket gjort. Det var väldans trevlans och så mysigt, perfekt en vardag då man äntligen inte har så jättemycket plugg. 

I tisdags så var jag med på skol-dm med skolan hela dagen, vi tog oss till final men förlorade tyvär finalen, men vi kom 2a och fick medalj vilket var kul! Men nu måste jag duscha och göra mig i ordning för skolan, vi ses! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0