TRETTIOSEX

Tja! Började senare än vanligt idag för bara dom som ska tala sina tal skulle vara på svenskan, najs, dock inte lika najs att jag ska utföra mitt tal på onsdag, hjälp! Har aldrig skrivit ett tal förut och har ingen aning om jag gör på rätt sätt heller.. Sen måste jag även läsa 80 sidor i engelskaboken+ skriva inlämmning om den och även jobba lite i matteboken. Tur att vi har studiedag imorgon då! Jag ska sova hos Elin ikväll och vet inte riktigt när jag ska dit men måste iaf skriva klart talet först och fråga les parents innan vad dom tycker om det! 

På em imorgon så bestämde jag och Frida i helgen att träffas så det ska vi göra och sen ska hon följa med mig till min ridning, rider Brandon just nu och det går sådär fast har bara ridit honom en gång men ändå... Men nu ska jag fixa atlet, hejdå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0