TJUGOSJU

Mitt rum
Har för typ 3 veckor sen flyttan ner till mitt nya rum och allt är inte klart men hade tråkigt (tidsinställt inlägg) så tog några bilder i rummet! 

Jag ska ha en annan stol och skruvmaskinen är nte precis min haha, ska kanske ha en annan hylla istället för den som är på bilden, det är en gammal hylla.

Min garderob har inte fått sina dörrar än och jag har inte flyttat alla mina kläder från mitt förra rum heller.

Mitt skrivbort just nu, också gammalt så kanske ska ha ett annat mindre, men då måste jag ha en störra hylla istället så att jag får plats med allt.

Min kära Ben&Jerry's samling som jag inte vill slänga, 76 stycken nu!

En tavla jag tror jag kommer ha kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0