Tittar in och säger hej!

Det senaste inlägget ni fick var ju ganska kladdigt och slarvigt tycker jag.. men orkade inte skriva så mycket om varje dag på lovet och det fick bli som det blev helt enkelt. Lovet hade ju annars varit ett supertillfälla för mig att liksom komma tillbaka på banan igen eftersom det är lite dålig bloggning med tråkiga inlägg och skeva bilder på den här bloggen.. Men nej jag kände att jag "inte hade tid" hur kan jag isf ha tid nu kan man ju fråga sig? Haha nej men den här veckan har jag inga träningar med fotbollen, varför vet jag inte riktigt men nästa träning jag kan vara med på är på söndag, så kommer bli en lite tjockis den här veckan, men funderar på att springa imorgon :)

Idag typ just nu innan och efter jag bloggar så pluggar jag. Jag pluggar historia, vi har historiainlämmning på fredag och jag kämpar nu på att få ett så bra betyg som möjligt, men hatar inlämmningar, jag glömmer alltid något man måste ha med! Jaja nu ska jag väl fortsätta med det och ta en mumsig kaka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0