TJUGOFYRA

Tja bloggen! Igår vaknade jag och gick ut och sprang men kändes som sagt inte så bra, kortade ner rundan men kändes ändå sjukt jobbigt, varför vet jag inte riktigt. Sen fixade jag mig och åkte hem till Elin där Ida och Nea var, vi snackade lite om allt och ingenting och åt lite havrebollar. Sen åkte Nea och Ida och jag och Elin handlade dipp och grönsaker, även godis! Vi kom hem och snackade länge i typ två timmer vilket va mys :) 

Vi köpte thai och kollade på Top Gun, jag pressade i mig hela mig thai portion medan Elin åt typ en tredjedel, sen åt jag typ 20 geischa och Elin 5 och sen åt jag massa havrebollar och så åt vi dipp. Sen var vi i matkoma, magen gjorde så jävla ont! Sen mötte vi upp Clara och satt och snackade också sen typ dog jag av trötthet ett tag inna Clara åkte hem och vi gick och la oss. Sjukt mysig och värd kväll var det iaf! Imorse följde jag med Elin till hennes ridning, nu ska jag plugga och så får vi se vad som hittas på ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0