Paus


Tjenare bloggen! Idag har jag haft en supertrevlans dag i skolan där jag började klockan 08.05 på morgonen och slutade klockan 16.45, älskar livet! Vi kollade på någon historisk film de senaste två och en halv timmarna och jag hoppas verkligen vi får kompensationstid. När jag kom hem då, ca 17.20 så satte jag mig och började plugga naturkunskap till provet jag har imorgon, mitt andra prov denna vecka, älskar livet! Sedan så har jag ätit middag, mamma lagade en väldigt god (host) fisk, älskar livet! Sedan så har jag fortsatt på naturkunskapsprovet och faktiskt (!) börjat med svenska analys vi har tills typ måndag, eller jag skojade, har inte börjat än utan ska göra det nu, älskar livet! 

Haha nej men plugget är jobbigt men annars äre najs men kände bara för att försöka vara lite rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0