SJUTTIOTRE

Ny vecka, nya tag! Tänkte göra en liten planering typ för hur veckan ser ut just nu så att jag verkligen gör allt jag ska göra också!

Måndag: Ut och springa efter skolan, sen plugga till svenskaprovet som är på tisdag!

Tisdag: Slutar klockan 11, hem och plugga och sen vid 2 hänga med Frida!! Vid 4 gå till stallet med Hilda och hoppa.

Onsdag: Slutar vid 3 och sen hem och plugga igeeen och spelarmöte och träning börjar innan 7 och håller på till 9.

Torsdag: Slutar skolan sent och sen ska jag hem och springa och sen senare på kvällen blir det antagligen plugg igen.

Fredag: Efter skolan vill jag åka in till stan och kolla runt lite men får se hur det blir! Sen på kvällen lägga sig rätt så tidigt!

Lördag: lägga sig tidigt för på lördag ska jag upp och jobba 06.30 i stallet, länge sen så är taggad!!

Sen på lördag kväll och söndag har jag inga planer just nu så får se hur det blir men det blir nog kul! Sen ska jag ire äta något onyttigt under veckan heller för förra veckan när fransyskan var här så åt jag onyttigt varje dag så det var icke bra! Nu vet ni typ vad jag ska göra under veckan så det blir niiiiirr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0